Χάστε βάρος ενώ οργανώνετε τον γάμο σας με 4 απλά tips


Η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας πλησιάζει. Τη μέρα του γάμου σας θέλετε να είστε πιο όμορφη και αδύνατη από ποτέ. Θέλετε να εντυπωσιάσετε τον σύντροφό σας, αλλά και να κοιτάτε μετά από χρόνια τις φωτογραφίες με καμάρι. Η αγωνία σας είναι λογική, αλλά να θυμάστε ότι όλα μπορούν να γίνουν με υπομονή και επιμονή. Ακολουθούν τέσσερις συμβουλές για να χάσετε βάρος ενώ οργανώνετε τον γάμο σας!

#1: Δείτε πόσες θερμίδες λαμβάνετε καθημερινά

Απλά τα πράγματα: πρέπει να έχετε ένα έλλειμμα θερμίδων κάθε εβδομάδα, με το να καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνετε. Πρέπει να έχετε ένα έλλειμμα περίπου 500 θερμίδων καθημερινά, προκειμένου να χάνετε μισό κιλό την εβδομάδα. Ευτυχώς, πλέον, υπάρχουν πάρα πολλές εφαρμογές οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν σε αυτό. Σε αυτές τις εφαρμογές γράφετε τι ακριβώς τρώτε και πίνετε καθημερινά και, ανάλογα με τον στόχο σας, σας ενημερώνουν πότε πρέπει να βελτιώσετε κάτι στη διατροφή σας. Αυτή η διαδικασία θα σας βοηθήσει να καταλάβετε τι ακριβώς μπορείτε να καταναλώνετε και σε τι ποσότητες. Σημειώνεται ότι τίποτα δεν είναι απαγορευτικό, θα μπορείτε να τρώτε και ένα γλυκάκι που και που, αρκεί να γίνεται την κατάλληλη μέρα και ώρα!

 

#2: Μην πίνετε τις θερμίδες σας

Όπως είπαμε παραπάνω, πρέπει να έχετε ένα έλλειμμα θερμίδων για να χάσετε βάρος και αν το καταφέρνετε, δεν πρέπει να το χαλάτε με το να πίνετε ζαχαρούχα ροφήματα. Απολαύστε το νερό, πιείτε όσο θέλετε, δεν έχει θερμίδες και είναι ζωτικής σημασίας για την ευεξία και τη λειτουργία των οργάνων σας. Αν θέλετε να του δώσετε λίγη γεύση, προσθέστε μια φέτα λεμονιού ή μια φέτα κάποιου φρούτου. Ξεχάστε τα αναψυκτικά, είναι ο μεγαλύτερος εχθρός σας όταν θέλετε να χάσετε βάρος. Κάντε έξυπνες επιλογές για να μην πηγαίνει χαμένος ο κόπος σας!

 

#3: Αυξήστε την καθημερινή σωματική σας δραστηριότητα

Δεν χρειάζεται να πηγαίνετε πιο συχνά στο γυμναστήριο ή να κάνετε εξαντλητικές προπονήσεις. Με τον σύγχρονο τρόπο ζωής αυτό δεν είναι πάντα εφικτό. Αυτό που μπορείτε να κάνετε, ωστόσο, είναι να κινείστε περισσότερο κάθε μέρα. Κάντε μία 20λεπτη βόλτα, περπατήστε γύρω γύρω στο σπίτι ή κάντε τις δουλειές του σπιτιού. Αυτές οι έξτρα θερμίδες που καίτε θα σας βοηθήσουν να πετύχετε γρηγορότερα τον στόχο σας.

 

#4: Μειώστε στο ελάχιστο την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών

Σίγουρα δεν είναι εύκολο να αποφεύγετε επεξεργασμένες τροφές, ειδικά αν είναι μέρος της καθημερινής διατροφής σας. Αλλά, αν καταλάβετε πως αυτά τα εθιστικά, επεξεργασμένα τρόφιμα διαταράσσουν την ομαλή λειτουργία του μυαλού σας, του σώματός σας και της ψυχής σας, ίσως αρχίσετε να επιλέγετε πιο υγιεινές  τροφές που, αντί να σας φθείρουν, σας εμπλουτίζουν. Το να μειώσετε στο ελάχιστο την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών κρύβει σπουδαία οφέλη. Αρχίστε να επιλέγετε φρέσκα φαγητά και να έχετε πάντα στο ψυγείο σας φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας πηγές άπαχης πρωτεΐνης, όπως είναι το ψάρι, το κοτόπουλο, η γαλοπούλα. Αυτές οι τροφές έχουν λιγότερες θερμίδες και δεν έχουν πρόσθετα. Τα αγαπημένα σας βότανα και μπαχαρικά θα κάνουν πιο ενδιαφέρουσες τις γεύσεις. Προσθέστε στο φαγητό σας φρέσκο σκόρδο, κόλιαντρο, τζίντζερ ή τσίλι.

 

by Βάσια Καττή