Κάντε μαζί γυμναστική και ελάτε πιο κοντά


Ενώ μπορεί να έχετε ένα νέο κίνητρο γυμναστικής για την Νέα σας Ζωή και τον Νέο σας Εαυτό, το να μείνετε συγκεντρωμένη στους στόχους σας δεν είναι πάντα εύκολο αν γυμνάζεστε μόνη. Εμείς βρήκαμε τη λύση για να διατηρήσετε τη φόρμα σας ΚΑΙ να αναθερμάνετε τη σχέση με τον σύντροφό σας. Συνεχίστε την ανάγνωση και μάθετε πώς!

Στη γυμναστική, το να έχεις και κάποιον δίπλα σου να μοιράζεστε μαζί την σωματική κούραση είναι μεγάλη υπόθεση. Αν δοκιμάσετε να γυμνάζεστε με το σύντροφό σας, θα περνάτε πολύ καλύτερα, η ώρα θα περνάει πιο γρήγορα και η απόδοσή σας θα είναι πολύ πιο καλή. Ενισχύει -αποδεδειγμένα- την παραγωγικότητα και τα κίνητρα-, η γυμναστική με το άλλο σας μισό μπορεί να δώσει και μία νέα, ευχάριστη τροπή στη σχέση σας.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους αυτό θα μπορούσε να κάνει θαύματα στην ερωτική σας ζωή. Η γυμναστική δεν θα αυξήσει απλώς τον ποιοτικό χρόνο που περνάτε μαζί, αλλά και η σεροτίνη, η ορμόνη της ευτυχίας που ενεργοποιείται κατά τη διάρκεια της εκγύμνασης, θα σας κάνει να το δείτε όλο αυτό σαν μία θετική εμπειρία την οποία και θα συνδέσετε με τον σύντροφό σας. Έτσι, το δέσιμό σας θα γίνει πολύ πιο δυνατό. Την ίδια ώρα, τα μειωμένα επίπεδα στρες και η αυξημένη λίμπιντο σημαίνουν συχνότερη και καλύτερη σεξουαλική δραστηριότητα. Λοιπόν… τι περιμένετε;

 

Ζευγάρι κάνει προπόνηση για κοιλιακούς.

 

Η γυμναστική σε συγχρονισμό θα παράσχει το κίνητρο, ωστόσο και λίγος υγιής ανταγωνισμός δεν βλάπτει! Το concept αυτού του είδους εκγύμνασης περιλαμβάνει τη χρησιμοποίηση του βάρους του σώματος του άλλου ατόμου για μία προπόνηση που θα δοκιμάσει και τους δύο, ανεξάρτητα από τα επίπεδα προσωπικής εκγύμνασης και τους στόχους του καθενός.

Δύο είδη προπόνησης θα κάνουν και τους δυο σας να πετύχετε τους στόχους σας, ενώ παράλληλα θα γνωρίσετε και μία άλλη πλευρά του συντρόφου σας.

Το πρώτο είδος θα αφορά μόνο ρουτίνες που ολοκληρώνετε μαζί στο γυμναστήριο ή το σπίτι. Η υποστήριξη του συντρόφου σας θα εξασφαλίσει ότι δουλεύετε σωστά και με ασφάλεια, ενώ ένας μικρός έπαινος από τον ένα στον άλλο είναι το καλύτερο κίνητρο για τη συνέπεια.

Άλλες ελαφρώς προχωρημένες ασκήσεις, στις οποίες ο καθένας δουλεύει ενάντια στο σωματικό βάρος του άλλου στοχεύουν σε παρόμοιες ή διαφορετικές περιοχές του σώματος για το κάθε άτομο, ανάλογα με την κίνηση. Κάντε συνδυασμούς και ασκήσεις για ζευγάρια που θα σας κάνουν να νιώσετε το «κάψιμο» όσο και την αγάπη!

 

Try It!

Δοκιμάστε να κάνετε προβολές με μπάλα με το άλλο σας μισό. Για αυτή την άσκηση θα έρθετε σε θέση προβολής των ποδιών. Το ένα μπροστά πατάει σταθερά και το άλλο πίσω πατάει στις μύτες του πέλματος. Ο ένας θα προβάλει το δεξί του πόδι και ο άλλος απέναντί του θα προβάλει το αριστερό. Μια medicine ball, ιδανικά των 3kg, θα είναι αυτή που θα σας συνδέει στην ταυτόχρονη κίνηση, καθώς θα την κρατάτε και οι δύο μαζί μπροστά από τον κορμό σας. Ταυτόχρονα, θα κάνετε ένα κάθισμα χαμηλά, μέχρι το προβαλλόμενο γόνατο να έρθει σε γωνία 90 μοιρών και το πίσω πόδι να υποστηρίζει τη κίνηση, λυγίζοντας το γόνατο. Για την επαναφορά σηκωθείτε στην αρχική θέση. Ιδανικά, εκτελέστε 2 σετ από 15 επαναλήψεις σε κάθε πόδι.

 

by Βάσια Καττή